poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Zestawienie-czerwienie

Mam zestawy kilku czerwonych tkanin w różnych wzorach. Szyję i szyję i szyję z jednego zestawu tylko! I mam już: ochraniacz na wino, etui na komórkę, etui na karty kredytowe, portfelik na drobne monety, okładkę na kalendarz, smycz, 2 chusteczniki i kilka innych rzeczy. A skrawki tkanin z zestawu wciąż walają mi się niewykorzystane. Jakieś pomysły, co jeszcze można uszyć w serii "do podręczno-torebkowego użytku"???

Oto ochraniacz na wino, reszta soon.

3 komentarze:

  1. może etui na notes, kalendarz, długopisy, sakiewka na klucze?
    to mi na razie przychodzi do głowy

    asiu

    OdpowiedzUsuń
  2. długopisy??
    podobno od nadmiaru głowa nie boli, można się z kimś też podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie! pokrowiec na kredki! i klucze! dzieki!


    a podzielić się oczywiście mogę :) nabyłam kilka zestawów:)

    OdpowiedzUsuń